kehormatan :)

kehormatan :)

Khamis, 6 September 2012

coretan dari hati saya untuk kamu

awk mesti da dgr lagu nikn...lagu ni byk benda yg sy nk smpaikn kt awk...awk nk tau x..sy xsangka yg saya akn bercinta lagi.. xsangka selepas sy jmpe awk sy bole jatuh hati pada awk dn menyayangi awk sepenuh aty sy...selepas kejadian yg lepas sy da bertekad xnk lgi bercinta but awk telah mengubah segala2nya syg..sy xsngka yg sy bole berubah dgn bergitu cpt bergini..dlu sy mau berubah xpernah berjaya smpailah sy berjumpa dgn awk..awk sy cinta dn sygkn awk sepenuh aty saya..sy ikhlas terima baik buruk...awk adlah insan yg terbaik yg pernah sy jumpa..awk selalu ada saat saya jatuh dn memerlukan seseorang untuk bercakap dn teman..sumpah demi allah.sy amat menyayangi awk dn cintakn awk...awk adlah orng ke2 dlm hdp sy selepas mak... sy xpernah bercerita untuk berkahwin dgn perempuan lain selaian awk..bila sy bercakap tentang 2 sy benar2 ingin benda 2 jadi..bg saya hal perkahwinan itu adalah perkara serius..sy mahu awk menjadi teman sy,isteri saya,ibu kepada anak2 sy,menantu kepada sy dn makmum dlm solat saya...saya nak awk jaga mkan minum,pakaian dn keperluan harian saya..sy cintakan awk lebih dari sy cintakn diri saya..awk adlah insan yg sempurna yg pernah sy temui...awk umpama jelmaan bidadari yg d kurniakn kepada saya syg.. sy bersyukur sgt berjumpa dgn awk..saya cinta dn sygkn awk smpai sy sendri xtau mcm mne sy nk lafazkn pada awk.. setiap masa sy akan berfikir tntng awk,kdang kala sy berfikir,awk ni byk kelebihan tpi kenapa awk pilih sy yg byk keburukan..bila sy bersama awk,awk byk menutup keburukan sy.. awk jugak yg memahami sy,dn awk lah yg byk menasihatkn sy.. ya allah bertapa beruntungnya saya d pertemukan dgn awk...sy bersyukut c terhingga kerana d pertemukan dgn awk..awk adlah anugerah yg terbaik untuk saya.. :)
sayang lagu ni mmg kena dgn situasi kitekn...awk duduk jauh beribu batu jarak dari sy... kite ini berjauhan sgt..tpi kite berjauhan pon kite tetap d aty antara 1 sama lainkn.. skrg ni awk da menetap dkt sane suda 13 hari.. satu hari yg berlalu sy rasa amat lame sgt..terseksa betol bile berjauhan tpi masing2 hendak kejar kerjayakn syg.. so kena la trime keadaan ini..bia lah terseksa seketika untuk kebahagian an selamanyakn..sepnjg awk d sana syg,sy  amat risaukn tntng diri awk. dkt sane sdg bergolakkn sy risau jd apa2 dkt awk sbb sy xmampu nk lindungi awk dari sini..jika d beri peluang syg,sy akan lindungi awk dari segala bahaya..biarlah sy ini penyerap bahaya dari awk.sy xnk ada calar pon ada dkt bdn awk syg..syg setiap mlm sebelom sy tydo,sy akan dgr semua vn awk tanpa sy ase bosan.sy rindu sgt dgn awk..sy rindu nk berbual dgn awk,..sy rindu nk dgr suara awk gelak,mara dn sbgainya,,awk sepnjg awk dkt sne,sy xpernah curang dgn awk wlw sesaat pon.jika ada owg ckp sy curang dgn awk..please jgn percaya sbb sy xkn pernah curang dgn awk..sbb sy suda mendapat yg terbek kenapa sy mahu mencari lagi..awk percayalah syg,sy xkn pernh curang,tipu dn x jujo dgn awk..awk nk tau x,awk la owg pertama sy cerita segala maslah sy..selama ni sy xpenah berkongsi mslh sy dgn owg lain event dgn kwn baik sy dri kecik lagi.. sbb sy ni jns xsuke bg tau mslh sy dkt owg.tpi dgn awk sy ceritakn semuanya sekali...awk nk tau x apa impian sy skrg.. impian sy skrg adlah untuk mengahwini awk dn menjga awk seumo hdp sy...sy nk bahagiakn awk selamanya..sy xnk kecewakn awk dn buat awk sedih..awk nk tau x,bila awk sdh dn kecewa sy akan ase 2x ganda sdh dn kecewa...sbb sy xnk owg yg sy syg dn cinta menderita,,sy sanggup lakukan apa sja untuk mendapatkn kebahagiaan dn senyuman awk syg,,,awk la satu2nya pemilik hati sy syg... saya akan cinta awk dari dunia smpai akhirat syg,,syg awk jgn risau tntng diri saya.,sy sentiasa shat dn setia pada awk...sy tunggu awk balik ke sini dn spent mase dgn awk,,dn sy akan tunggu smpai awk jd isteri saya dgn sah :)...
saya akan melamar awk jika sudah smpai masenya nanti.. awk la cinta dunia akhirat saya. suatu hari nanti sy akan melamar awk menjadi kekasih halal saya ,,, semoga apa yg sy dn awk rancng akan berjalan dgn lancar .. sy sentiasa berdoa agar semua perancangan sy akan tercapai..supaya sy dpt memiliki awk selamanya..hanya ajal dn maut yg akan memisahkn kite ye syg :).........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan