kehormatan :)

kehormatan :)

Ahad, 10 April 2011

ketika aty berbicara :)


aku bukan.. uhurm mungkin bukan orang pertama yang bertahta di hatinya..
dan semestinya dia bukan orang yang pertama yang bertahta di hati ku...

bukan nombor atau sape yang dahulu yang meraih cinta adalah pemenang..
tapi yang mengukur percintaan itu adalah selama mana kita boleh bertahan dan selama mana kita mampu mengharungi segala dugaan yang datang..

pahit, manis, gempik gempita dan sebagainya kita mampu rasai bersama..

saat aku lihat kau tersenyum bila di samping aku.. aku begitu bahagia.. seronok dan bangga.. kerana aku mampu membuat orang lain bahagia..
ketika kau marah pada aku... dan aku menitiskan air mata. jauh sudut hati aku.. aku harap kemarahan itu tidak menginjak sehingga kata 'putus' biarla kemarahan itu berlalu seperti angin yang selalu melempar ketika awan sudah tidak mampu menampung titisan hujan.. dan akhirnya berakhir apabila matahari menampakkan sinarnya..

apabila aku menunjukkan rajuk di hati, kau mula memujuk dan mampu membuat aku mula tersenyum kembali..
indah... dan bahagia.. dan dalam jiwa aku.. sentiasa berharap biarla ianya di akhiri dengan sesuatu yang mampu untuk semua ingati......

ketika itu tiada satu perasaan benci menapak dalam diri.. dan bahagia itu selalu berlegar di mata ku..

dan aku harap perasaan benci itu di jauhkan walaupun akan datang nanti tiada lagi bahagia dalam diri kite.. tiada lagi senyuman dan pujuk rayu yang selalunye menjadi ubat keriangan dalam hati ini..aku harap kenangan yang sentiasa manis itu akan tetap menjadi manis walaupun cuba di cantas oleh rasa benci..

kerana kenangan itu tetap dan masih lagi bertahta di hati

terima kasih sayang...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan